JO,
gister laatste gymtraining gehad. Was vooral gewoon veel lol en weinig serieus trainen. Zo heb ik heel fijn mn neus keihard tegen mn benen aan geslammed bij een double front poging op de trampo...tranen in mn ogen, bloed...echt heel fijn

Anyway, ik was wat aan het spelen met front 180, en front 360 (die laatste was meer bailen omdat ik mezelf off-axis gooi op eea manier), en ook back 180 met latere twist...en toen dacht ik dat gewoon steeds verder te twisten. Op een gegeven moment had ik 3/4 twist. Toen heb ik deze gefilmd.
Later is het gelukt om hele twist te doen maar viel steeds om...ook voelt het nog te onwennig om hem achter elkaar goed te doen...voelt nog heel ongecontroleerd en snap de beweging nog niet echt, maar wilde hem toch even posten.
Duidelijk latere twist en dit werkt zeker beter dan de early twist die ik eerder deed. Voel ook veel fijner om de back wel te landen maar te weinig te spinnen (dan omgedraaid).
Ik ga hier gewoon rustig mee aan de slag als ik terug ben en een gym heb. Rustig paar 180s doen en dan rustig ombouwen. Veel fijner dan early twist keihard gooien en hopen dat ik hem land. Opbouw ftw

Alle advies is welkom. Moet hem iig een stuk strakker doen, ben nog 'los' in de lucht wat niet mee zal helpen.
Zal deze techniek (als improved) ook werken van iets af?