|
Expression With Passion
|
 |
« Gepost op: februari 08, 2010, 11:12:34 » |
|
Deze Zondag weer een meeting Zwembad Charlois omdat aardig wat mensen baalde dat ze niet gekomen waren of niet konden dus ik ga aankomende zondag weer  Tijd 12:45 Locatie: Zwembad charlois (Metro/bus Station Zuidplein Rotterdam) FreQ Sicky Donovan Nick* Salim*
|
|
|
|
« Laatste verandering: februari 08, 2010, 11:41:20 door FreQuency »
|
|
|
|
|
SAL1M
Tijgahr

Team Rise
|
 |
« Reageer #1 Gepost op: februari 08, 2010, 11:40:45 » |
|
salim *
|
|
|
|
|
|
www.youtube.com/trSAL1MMaurice zegt: Now go forth and embrace your future my young padawan!! I'll catch you on the flipside sometime later..
|
|
|
|
Expression With Passion
|
 |
« Reageer #2 Gepost op: februari 08, 2010, 11:41:41 » |
|
jah eigenlijk had ik jouw er gewoon standaard met * bij kunnen zetten  Team rise en runnerdam @ charlois is of aanwezig of met *
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAL1M
Tijgahr

Team Rise
|
 |
« Reageer #3 Gepost op: februari 08, 2010, 11:47:36 » |
|
vorige keer waren er nog wel redelijk wat mensen hoop dat er dit keer nog meer mensen komen O.a van het forum hoop ik 
|
|
|
|
|
|
www.youtube.com/trSAL1MMaurice zegt: Now go forth and embrace your future my young padawan!! I'll catch you on the flipside sometime later..
|
|
|
|
sebasz
|
 |
« Reageer #4 Gepost op: februari 08, 2010, 12:46:08 » |
|
Duhude op Valentines day had dan een dagje in de vakantie uitgekozen=D
Dan komen er ook vast meer zoals ik miss ideetje?
|
|
|
|
|
|
Msn quote:
Sebas <3 zegt: Jordy en no limit@ Same place together = light burst Demolition laser saber destruction of madness TomTom,, zegt: swimming pool is gonna fall down dude!
|
|
|
..Köhning-Taicho!
Team FreeFall
Global Moderator
Natte poes

Earn your respect!
|
 |
« Reageer #5 Gepost op: februari 08, 2010, 12:56:18 » |
|
valetijnsdag=traindag kudt fuck die wijven
voor mijn chick is het elke dag valetijnsdag een dag meer of minder maakt dan niet uit!
|
|
|
|
|
|
I will train, 'Untill my legs give up from underneath me'.. Biggest inspiration ever <3Inori wo sasagete atarashii hi wo matsu- I pray and wait for the new day to come
|
|
|
|
Expression With Passion
|
 |
« Reageer #6 Gepost op: februari 08, 2010, 12:59:30 » |
|
jah ik ben een vrij man  en valentijns wtf wie doet er nog nog egt aan dat had t er net ook nog over met patrick 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAL1M
Tijgahr

Team Rise
|
 |
« Reageer #7 Gepost op: februari 08, 2010, 03:26:43 » |
|
wOOOOt helemaal vergeten volgens mij wou me chick ook nog wat doen xD daar zat ze nog over te bicthee whahahaha
ik weet al wat ik zeg we gaan wat leuks doen samen we gaan gezellig zwemmen @ charlois WHAHAHA
maar idd meschien een beter idee in de vakantie ofso man dan komen er idd dik meer mensen en dan is doordeweeks reizen freee voor sommige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Expression With Passion
|
 |
« Reageer #8 Gepost op: februari 08, 2010, 03:57:01 » |
|
wOOOOt helemaal vergeten volgens mij wou me chick ook nog wat doen xD daar zat ze nog over te bicthee whahahaha
ik weet al wat ik zeg we gaan wat leuks doen samen we gaan gezellig zwemmen @ charlois WHAHAHA
maar idd meschien een beter idee in de vakantie ofso man dan komen er idd dik meer mensen en dan is doordeweeks reizen freee voor sommige
whaha als mensen zin hebben om door de weeks maar 1 uur te gaan zwemmen om 10 uur in de aaf miss wel jah  beter gewoon op zondag  en deze zondag ga ik zowizo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tmnn
|