Ja, hetgeen wat je moet doen is gewoon logisch nadenken
je moet jezelf een beetje verplaatsen in die beveiliging daar.
1) Die eieren zijn kunst. Zal je ergens weg gestuurd worden als je tegen een schilderij een wallflip zet? Uhh ja...dus ook bij die eieren (if you're unlucky , omdat ik daar ook wel eens train en ik gewoon mocht blijven maar met een jam heb je gewoon VEEL meer kans dat je gekickt wordt). En dat geldt voor al de kunst op het terrein...blijf er gewoon vanaf 
2) Wat ik al eerder heb gezegd; met hoe meer mensen je komt, hoe meer je opvalt, hoe meer de uni verantwoordelijk is voor de bezoekers, hoe minder fijn ze het vinden als daar 30+ mensen lopen die schade kunnen aanrichten aan zichzelf, de gebouwen, en andere bezoekers, hoe meer je wordt gekickt...also, jam=evil @ uni.
En dat 1 of andere fucking idooit daar een parkour tag en nog iets anders heeft gezet op 1 van de 1ste spots als je daar binnen komt helpt ook niet mee...fucking mongool wie het ook was. Maar ja...rotterdam he...zijn teveel mensen die gewoon wat rondspringen en niet snappen wat het idee erachter is.
Anyway, je kan daar dus best trainen...zijn genoeg mensen die daar regelmatig trainen (ik, sander met zijn team, onur and friends), je kan het het beste gewoon kleinschalig houden en opletten waar je bezig bent.
Ben ik t mee eens ik train er ook wel eens. die eggs zijn wel kick ma ben daar nooit met meer dan 4 man dus is t niet zo erg en we houden t netjes.